Nahoru

Co stojí v pozadí vašeho rozhodování o tom jak a čím značit?
A co můžete udělat pro to, aby vám značení pomohlo dosáhnout vašich cílů, záměrů? 

V případě rozhodování o technologii pro značení jsou zřejmé dva hlavní aspekty: hledání oné vhodné technologie a výběr toho správného partnera. Toto je klíčový moment, který má velký vliv na to, zda pořízená technologie bude přispívat k dalšímu růstu. 

Lidé na vedoucích pozicích, kteří rozhodují o výrobě, výrobních postupech či kvalitě potřebují mít k dispozici takové informace, které rozhodování maximálně usnadní. Rozhodnutí o pořízení nové technologie či postupu je komplexní proces. Zohledňuje pohled na aktuální situaci a musí korespondovat s plánovanými cíli. 

V kontextu řešení pro značení dílů a výrobků se jedná o dodavatele nejen technologie, ale také dlouhodobého partnera. Z naší praxe vyplývá, že otázky spojené se značením neřeší firmy jednorázově. Naopak. 

Značení je samostatná technologická operace a týká se různých oblastí výroby. Od značení nářadí a nástrojů, přes vnitrofiremní identifikaci z důvodu dodržování požadavků kvality až po značení loga a kódů na finální výrobek.

Správný partner pro řešení otázek spojených se značením, identifikací by měl především:Průmyslové značení Automator

  • porozumět vašim potřebám, t.j. nejen co se bude značit, ale především PROČ se uvažuje o značení
  • vyjasnit si s vámi vaše požadavky a nároky na značení
  • provést testovací značení na reálných vzorcích, případně stroj předvést v reálném prostředí v rámci možností
  • vymezit odpovědnosti za řešení – typicky v situacích, kdy je součástí řešení automatizace/stavba linky
  • definovat požadavky na technickou podporu, t.j. realisticky probrat možnosti a vysvětlit si klíčové pojmy 
  • odsouhlasit termíny a závazky  

Výše uvedené body jsou vždy součástí komplexní konzultace a přípravy funkčních vzorků. Je to naše každodenní práce. Našim cílem není prodat laser za každou cenu. Chceme dodávat jen taková řešení, která budou plně odpovídat zadaným požadavkům. Pouze v takovém případě můžeme mít jistotu, že klient na maximum využije potenciál dodaného řešení. A v budoucnu se na nás opět a rád s důvěrou obrátí.

Budujeme dlouhodobé vztahy s našimi klienty. Řešení od nás mají pro klienta zásadní význam a výhody, díky kterým může dosahovat svých cílů rychleji a efektivněji.

Jsem přesvědčena o tom, že transparentní a otevřené jednání je nejlepším způsobem pro dlouhotrvající partnerství a přinese oběma stranám největší výhodu. Partnerem rozumím opravdového profesionála, se zkušenostmi, zázemím (možná i tradicí).

Základem partnerství je dobře nastavená komunikace. A komunikace je prvním krokem k vzájemné důvěře. Pokud lidé rozumí lidem na druhé straně, pak lze očekávat, že přání či potřeby na obou stranách budou vyslyšené, a zároveň naplněné.

Přibližně 20% našich klientů se na nás obrátilo v reakci na špatnou zkušenost s jinou firmou. Výše zmíněná doporučení vychází ze zkušeností těchto klientů.

Špatně definované požadavky a nereálné sliby o podpoře 24/7 způsobily škody jak na straně klienta, tak i dodavatele. Nabídka slibující vše v ceně zařízení také nemusí odhalit jaké další náklady vás čekají.

Ptejte se a chtějte jasné a srozumitelné odpovědi. Jen tak můžete mít jistotu, že Vaše rozhodnutí bude opravdu to správné.

Tak se nespalte 🙂 a ať se vám daří!

Lubka Straková – Automator CEE
„Fotím, tvořím a píšu o trvalém značení“

LinkedIn Profil

 

 

>> Na rozcestník technologií

<< Zpět na výpis článků